Gyakran ismételt kérdések

Mit tegyek ha nem a rendelésemnek megfelelő terméket kapom kézhez?

Vegye fel az Euro-Alarm Kft-vel a kapcsolatot a +36 1 435 04 30        telefonszámon.

A szállítási címet módosítanám! Van erre lehetőség?

Igen, a feladásig megteheti. Hívja ügyfélszolgálatunkat!

Nem a megfelelő terméket rendeltem meg. Szeretném módosítani a rendelésem!

Ha még nem érvényesítette megrendelését, akkor ne is érvényesítse. Hibás rendelése 24 óra múlva automatikusan törlödik. Adjon fel új megrendelést!

Előre utalással szeretnék fizetni! Mi ennek a menete?

Rendelésében szereplő összeget utalja át az Euro-Alarm Kft. bankszámlájára. Lásd. EuroAlarm.hu - Webshop - Fizetés oldalt.

 

Kövessen minket a Facebook-on is!

    Csatlakozzon hozzánk           a Facebook-on, hogy             elsőként értesülhessen         legfrissebb hírenkről,             akcióinkról!

iBlue Smart Gate

iBlue Immobilizer

Vásárlási információk

EuroAlarm: Brodit kis- és nagykereskedelem,
webshop, klíma- és riasztószerelés
info@euroalarm.hu | tel: +36 1 4 350 430 | mobil: +36 30 9 310 999