Fizetési Információk

A FIZETÉS MÓDJA

  • készpénzben utánvéttel a kézbesítéskor , vagy a személyes átvételnél
  • online - bankkártyás fizetéssel
  • előre utalással

 

Áraink minden esetben tartalmazzák az ÁFA-t. 

 

ONLINE - BANKKÁRTYÁS FIZETÉSSEL

A bankkártyával való fizetés a Budapest Bank Zrt. szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.

A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése:

Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: info@euroalarm.hu) a Szolgáltató felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi az túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

Amennyiben a Vásárló az igénybe vett szolgáltatás áránál kevesebb összeg kifizetését kezdeményezte, akkor a Szolgáltató írásban (a tranzakcióban megadott e-mail címen) értesíti a Vásárlót az észlelt különbözet tényéről, a követelt összeg nagyságáról, és az összeg kiegyenlítésének módjairól. Amennyiben a követelt összeg kiegyenlítése 8 napon belül nem történik meg a Vásárló részéről, úgy az igényelt szolgáltatás teljesítésétől a Szolgáltató eláll, a már befizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja.

Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD és MAESTRO

 

ELŐRE UTALÁSSAL

Ebben az esetben a következő bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét: 

Euro-Alarm Kft. MKB Bank:

                                                10300002-10611345-49020011.

 

(A közleménybe kérjük beírni a számlázási nevet!). A megrendelt árut, amennyiben az aktuális raktárunk engedi, az átutalás megérkezte után azonnal küldjük.

Ha rendeléskor a fizetési módnál előre utalással fizet, de a megrendelt áru vételárát 3 munkanapon belül nem utalja át, úgy munkatársunk megkísérli felvenni  Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázza a nem fizetés okát. Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül a megrendelést 1 hét elteltével töröljük és erről értesítést, e-mailt küldünk. 

Kövessen minket a Facebook-on is!

    Csatlakozzon hozzánk           a Facebook-on, hogy             elsőként értesülhessen         legfrissebb hírenkről,             akcióinkról!

iBlue Smart Gate

iBlue Immobilizer

Vásárlási információk

EuroAlarm: Brodit kis- és nagykereskedelem,
webshop, klíma- és riasztószerelés
info@euroalarm.hu | tel: +36 1 4 350 430 | mobil: +36 30 9 310 999